Merhaba;
- Transferwise kullanan varmı aramızda?
- Kredi Kartı ile 20 yatırım yaptığımızda herhangi bir komisyon ödüyor muyuz?
- Bu yatırımı geri çekerken bir komisyon yada zorluk çıkıyor mu?
- genel olarak transferwise hakkında düşünce ve tecrübeleriniz neler?
Cevaplayan herkese şimdiden teşekkür ediyorum