Merhaba;
  • Transferwise kullanan varmı aramızda?
  • Kredi Kartı ile 20 € yatırım yaptığımızda herhangi bir komisyon ödüyor muyuz?
  • Bu yatırımı geri çekerken bir komisyon yada zorluk çıkıyor mu?
  • genel olarak transferwise hakkında düşünce ve tecrübeleriniz neler?
Cevaplayan herkese şimdiden teşekkür ediyorum