her ay koyduğunuz 100 tl, 18 yaşına geldiklerinde biriken 20.000 tl ile hiçbir şey yapamazlar. Para sürekli değer kaybediyor, arabaya eve sürekli zam geliyor. Ya her ay 100 TL’lik borsada sağlam bir şirketten hisse alın ya da her ay kurlara hiç takılmadan iki adet altın alın. Öbür türlü çok anlamsız.