Bence coin lerin sonunu getirecek olan şey; vergi kaçırılıyor diye devletlerin coin alım satımını suç sayan kanunlar çıkarması olur. Onun dışında giderek artması gerekiyor kayıt dışı kazanç sağlayanlar için yada illegal işler yapanlar için ideal yol bu coinler. Ben devletler yaptırım yapar derken bazı devletler kendi coinlerini çıkaracak haberleri geliyor. Yada şuan coinler için en önemli şey kaydının sürülemiyor olması değil mi. Kripto para borsalarına giriş çıkışlarda yani paradan bahsetiyorum devlet bir vergi koysa oda olabilir. Tavsiye değildir arkadaşlar.