Hocam bu şekilde ki yatırımınızı TL olarak değilde, değerli maden veya döviz olarak yapmanızı tavsiye ederim. Hem onlar kıymetlenir, hem birikiminiz artar.
aksi halde her ay 100 tl olarak yatırdığınız para 20 sene sonrası sizin cebinize kâr olarak değil, zarar olarak girer.