Arkadaşlar ne olacak biz ne yapacağız bu ülke neden böyle?
1 dolar 8,38 tl
1 euro 10,14 tl
Buna nasıl sessiz kalınabilirki? Bir şeyin fiyatı XXX ise 1 ay sonra XXXX oluyor araç piyasası belli tofaşlara 60 70 bin istemeler gtx 1050 lere 4 - 5 k lar istemeler evler marketler asgari ücret belli böyle yaşam olurmu düzelmeyecekmi