KadirTPT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TRENDYOL üzerinden birden fazla hesap açmana yarıyor.


Seni niye bu kadar gerdi arkadaşın bu soruyu sorması?
JackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bu kadar tahammül seviyesi düşük bir ülke olduk anlam veremiyorum doğrusu. Bir insan anlamadığı bir şeyi, ilgili kişiye sorarken 3. bir kişiden izin mi alması gerekiyor diye de insan düşünmeden edemiyor doğrusu.
Alakası yok. Başlıkta hesap açma botu yazıyor, ilgi alanın değilse gereksiz soru sormazsın hocam. Okuduğunu anlayamamak gibi bi problem var ülkemizde maalesef. Adam koskoca başlığa yazmış, zaten ilgini çekiyor ama hiç bilgin yoksa hesap açma botu vb yazarak detaylı soru sorabilirsin. Hedef ben değilim burda. Sorun benim gerilmemse okey ama bi okumaktan aciz, okuduğunu anlayamamak gibi bi problem, es geçilecek birşey değil. Sözüm mesaj yazan arkadaşa değil, genel.