Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Baslıkta trendyol hesap açıcı yazdığına göre, facebook beğeni botu olabilir mi acaba hocam ?
Neden bu kadar tahammül seviyesi düşük bir ülke olduk anlam veremiyorum doğrusu. Bir insan anlamadığı bir şeyi, ilgili kişiye sorarken 3. bir kişiden izin mi alması gerekiyor diye de insan düşünmeden edemiyor doğrusu.