Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş birincisi şu İngiltere EU"DAN çıkalı çok az bir süre oldu ben eu geneli tüm ülkelerin bürokratik işlemlerine hakimim 2 ayrı şirketim var 2 farklı ülkede.

Link"e tıklama gereği bile duymuyorum tekrar yineliyorum EU vatandaşı değilsen oturum iznin yoksa ŞİRKETİN Ş" harfini KURAMAZSIN .

bence siz herşeye inanmaktan kurtulun hocam saygılar !
Çok güzel başarılısın fakat benim kadar başarılı değilsin. Kendi düşüncelerine devam et.