Kardeş birincisi şu İngiltere EU"DAN çıkalı çok az bir süre oldu ben eu geneli tüm ülkelerin bürokratik işlemlerine hakimim 2 ayrı şirketim var 2 farklı ülkede.
Link"e tıklama gereği bile duymuyorum tekrar yineliyorum EU vatandaşı değilsen oturum iznin yoksa ŞİRKETİN Ş" harfini KURAMAZSIN .
bence siz herşeye inanmaktan kurtulun hocam

saygılar !