tonylothbrook adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz kendimiz yaptık tamamen.
leobeey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hangi uygulama hocam
Welog
Wlog
Waradar
Whatlogin

Bunların hepsi neredeyse aynı tarz uygulamalar. Herkes kendi mi yapıyor hic piyasada satılan kaynak kodu mevcut değil mi yani