kursatcanciger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanmıyorum hocam ondan olabileceğini. HTML meta charseti yapılı mı?
Evet yapılı hocam. Başka yerde hiç bir türkçe karakter sorunu yaşamıyorum zaten. Sadece sorguda çekerken oluyor. Aslında bir ara olmuyordu sonradan oldu. Tablo veya sütunda bir sorun olabilir mi?