bağlantı şekli aynı hocam. fakat veritabanında utf8_turkich_ci kullanıyorum ben. Sorun ondan mı dersiniz?


kursatcanciger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PDO bağlantısını şu şekilde : $db =new PDO("mysql:host=localhost;dbname=test;charset=utf8 ","root","123456");
Veritabanı tablosunuda utf8_general_ci olarak kullan.