Merhabalar,
Düşüncenize kesinlikle saygı duyuyorum. Kendi düşüncem şöyle ; gün geçtikçe dünya üzerinde teknoloji ilerlemekte doğruya doğru bu bir gerçek ve geçmiş zamanlarda imkansız denilen şeylerin çoğu şuan mevcut hatta hepsi mevcut, yani ileri ki seviyelerde dijital para nakit paradan daha çok kullanım sahibi olacaktır tabi bu benim düşüncem. Coinlerin düşüşü veya anlık artışı şuan sadece piyasanın hareketine bağlı bir olaydır, sabırlı olan ve akıllı hareket eden hiçbir şekilde kaybetmez. Bahsettiğiniz şekilde bir erime söz konusu değildir.
hoca ben sadece şu an coinlere yatırım zamanın olmadığını dşüüyorum. hem teknık olarak hemde deneyımlerımle bu şekılde düşünüyorum borsalarda yeterınce tecrübelıyım gecmişde tavandan alıp tabana da tabandan tavanada mal verdiğim olmusdur mahalenı bakkalı bile atayım 10 000 tl x2 lunca satar baska coine gecerım ole ole gider dediği durumlarda trendın sonu gelmiş demekdir bu bi tecrübe.. ha isterimki gercekden kazanılsın ama ben şu an yatırım yapılır fiyatlarda görmüyorum...