bence coinler de yeni bir dönem başlıyor daha önce de bir konu acmıs ve BTC yi (https://www.r10.net/kripto-paralar/2...m-nolacak.html ) shortladığımı yazmısdım ... yeni dönem bence nasıl olacak BTC ve diğer coin ler düşecek ve burda işlem yapanlar çok düşdüler deyip sistemden cıkarabildikleri paralar varsa onları da getirip buralara koyacaklar ve onlarıda kaybedecekler daha sonra da bundan daha fazla düşemez ölü bu fiyat deyip de belki de kredi cekip yada araba ev satıp yeniden sisteme sokacaklar ve o paralarda gidecek.. 20 yıldır trade yaparım bist istanbul da spot ve viop tarafında FX ve coinlere hiç bulaşmadım sadece son zamanlarda BTC nin düşeceğini görüp çok ufak bir miktarla fature tarafında shortladım..
bunlar benım kendi görüşlerim olur veya olmaz ama ben olacağı şeklınde düşünüyorum ve uyarmak amacıyla yazdım herkezin kendi yatırım tercihidir...