Kesinlikle katılıyorum. Kesinlikle aciliyeti olmayan, borç olmayan paralarla yatırım yapılır.
Fakat "insan" hata yapabilme kabiliyetine sahip canlıdır. Hata yapar, gayet normaldir.
Bu vatandaş hata yapmıştır. Facebook'ta da yorumlarda gördüm çok fazla hakaret edildi.
Böyle insanların ölüsüne küfretmek yerine, "insanlar acaba neden borsaya veya kriptoya büyük paralarla girmeye başladı" diye düşünmek gerek.
Başlığı açan arkadaşa demiyorum fakat bu şekilde düşününce emin olun bir cemaat veya parti mensubu olmazsınız. Evet.
İnsanlar çalışıyor, kazanıyor fakat eskisi gibi maaşıyla evine aynı mutfak malzemeleri alamıyor, araba alamıyor, ev alamıyor.
Bu yüzden bir şekilde parasını artırma peşinde.
Hayır efendim. İnsanoğlu aç gözlüdür. Doymaz, doyumsuzdur. Her zaman daha fazlasını ister. 1 TL'yi 2 TL yapabileceğini düşünüyor. Daha sonrasında diyor ki ben evimi satıp neden 100000 TL'mi 200000 TL yapmıyorum diyor. Nedir bunun adı? Aç gözlülüktür başka da birşey değildir. Geçim derdi olan adam kriptoya uğramaz !