Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cezaya nereden bakabiliyoruz 1 yıl oldu gitmedim
valla bilmiyom ama işi gizli yapiyorlar ki fazla gelsin bana eve tebrikat geldi