thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 haftaya kadar ceza gelmiyor. Ondan sonrası cezalandırılır. Her gitmediğin gün cezalandırılırsın.
bugün 3 gün sokağa çıkma yasağı var üstüne bide o mesaj bana geç geldi burda ben niye bu farki ödüyorum çok garip