tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sınırsız lisans verebilecek ya da baştan kodlayan arkadaşlar;
- Varsa satış konusunu,
- Satış konusu yok ise admin panel linkini konuya yanıt olarak bırakabilir.
- Baştan kodlayacak kişiler ise PM ya da profilimde yer alan WhatsApp linkinden bana ulaşabilir.
Hayırlı forumlar.
Merhaba Hocam

Arkadaşında mesajınıza yanıt verdiği gibi.

R10 alt ana yapısı vbulletin 'dir. Tabikide r10 gerek hazır eklentiler gerekse başka kişiler ila isteğe göre modül(eklenti) yazdırarak yıllar boyunca bu düzeye(duruma) gelmiştir. R10 temasıda hazır tema değildir ama standart tema moderenleştirilerek (gece - gündüz modu eklenerek) bu görüntülere almıştır. Çağın verdiği yenilikler ila beraber responsiv(mobil uyumluluk) ila taçlandırılmış gerek mobil tarafında gerekse masaüstü tarafında geliştirmeler yenilikler yapılmış ve yapılmaya devam etmektedir hocam.


Sıfırdan yazdırılması aynı performans ve aynı düzeyde kalite bulmanız form sistemlerinde neredeyse zordur. O yüzden bencede vbulletin kurmanız lisanlamanız ve gerek hazır(ücretli-ücretsiz) gerekse koder arkadaşlara istenilen özellikte modül yazdırıp entegre ettirilerek sizde bu şekilde bir form sistemine sahip olabileceğinizi düşünmekteyim.

Form konusunda; geliştirilebilirlik , sürdürülebilirlik, profesyonellik, kalite ve akla gelmeyen bir çok yönde en iyisi Vbulletin 'dir.

Saygılarımla
Yerel Teknoloji