emrahgk67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modbus kütüphanesinin kullanılacağı (phyton vb.) web servis yazdırılacaktır.

SOAP olarak yapılacktır.

PM Bekliyorum.
Detayları gönderirsiniz hızlıca yardımcı olabilirim