Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Barlar açık olsa pringles verenlerden bol kutu bulabilirdin.
heh ya bana şöyle fikirlerle gelin Allah aşkına Çok teşekkür ederim illa vardır ben bi barlar caddesine gideyim