ben btc bitecegin zaten söylemiyorum Ülkemizdeki btc alım satım sitelerine olan oldu artık cabuk cabuk kimse güvenmez ve iyi bir tarafıda var artık elinde parası olan btc alayım köüşe olayım olayına girmez bu korku yeter onlara
Türklerin yaptığı hiçbirşeye güvenmem ister bina olsun ister borsa o yüzden hiç bulaşmadım türk borsalarına bulaşmamda dolandıracaksa binance dolandırsın en azından üzülmem