Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bim de le pringles var hocam onu alın, içindekileri çöpe atın kutusu sizde kalsın
ben ara ara tüketiyorum da aklıma bir şey geldi bu yüzden bana boş kutu satan ya da vermek isteyen birileri lazım ama le pringles kutusu daha az maliyetli cidden güzel fikir

Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi 10 lira gidip al. Sağlığına çok dikkat ediyorsan al çöpe dök. Yok bi dizi film vaktinde yerim dersen ye yani.
bunun harici kafamdaki olay olursa yüklü bir miktarda almam gerekecek

berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle