En son kat bana göre.. ara kattan alttan ya da üstten ses gelir.
3 katlı bina da oturan bir insan en altta oturuyorsa, tüm sesleri çok rahat duyar. Fakat en üstte oturan kişi için bu geçerli mi bilmiyorum.
Ben en son kattan almıştım, heryer ayaklarının altında.
2. Ve 3. Kattan pek birşey görünmüyor, ama en üstten her yer ayaklarının altında oluyor.