fiyatı artırıyorum 2 bin TL yapayım bari son gün katılım olması açısından
Konu başlığı ve resim linklerini düzenlerseniz daha iyi olur sanırım
Site bakımda olduğundan dolayı verdiğiniz logo ve arayüz resimleri açılmıyor şu anda.
İlk tasarımın aynısı bir kaç yerleşim değişikliği ve renk düzenlemesi yapadım ama bana kalırsa ilk hali daha guzeldi, alternatif olması açısından eklemek istedim.