yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İran'da barınan ve içinde WHM kurulu bir sunucu, virüs/shell yemiş olmanız kuvvetle muhtemel.
görür görmez sildim. Ne yapmam lazım bu durumda hocam?