Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle geçmiş olsun, annem hastalığın ilk zamanları 1.5 ay yoğun bakımda yattı, hemşireler yanına bile yaklaşmıyordu hastalığı bilmediğinden, cüzzamlı muamelesi görüyordu. ama iyileşti, üstelik kendisine çok iyi bakmayan, cefakar, tipik anadolu kadını olmasına rağmen. ümidinizi kesmeyin, olumlu düşünün, iyileşecektir. dualarım sizinle.
Merhabalar, yaşınızın minimum 30 olduğunu tahmin ediyorum, annenize Allahım uzun ömürler versin inşallah ama anneniz bizim tabirimizle eski toprak Eski topraklar bizlere göre çok daha sağlamlar.