En üst katta oturuyoruz. Pek ses gelmiyor bize. Kapının önünde yabancı gelen geçen olmuyor. Çıkan illaki tanıdıkdır. Evin önü açık oluyor vb ısıtma konusu sıkıntı olursa 5 derim