gb lı paketler belli bir gb kullanım hakkı veriyor hocam 3g proxylerin pahalı olma sebebi de bir çoğunun dakika veya saniye veyahutta işlem bazlı sürekli ip değiştirmesinden dolayıdır tam olarak hangi amaçla kullanacağınızı açıklarsanız proxy konusunda yardımcı olurum