kuvve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok yok uzak durun. birileri kaybediyor birileri kazanırken - ki hiçbir güvencesi olmayan bir alan biliyorsunuz.. sebep çok. dinen de onaylanmıyor, resmen de onaylanmıyor. ufak bir araştırma ile uzak durma sebepleri bende ağır basıyor. hayırlısı..
Dinen onaylanmıyor değil de çözülemiyor. Artık coin yeni dünyanın bir ürünü. Tüm ülkeler kendi coin sistemlerini üretecek. Buna Çin başladı. Türkiye'de buna dahil olmak zorunda ya da başka bir ülke. Fiziksel para kavramı görünüyor ki artık istenilmiyor. Dolara son zamanlarda ülkeler tarafından çıkılan tepkinin sonucu da kripto para ile çözülecek gibi. Bunları bir varsayım olarak dile getiriyorum ama grafikleri incelediğim için bu yorumları yapabiliyorum. Düşünebiliyor musunuz. 2009 yılında 5 dolar olan bir bitcoin şuan tüm dünyayı peşine kattı götürdü. O yüzden, ülkelerin kendi coin sistemini üretmesi yanı sıra firmalar da kendi coinini üretecektir. Alt coin dediğimiz kavramlar da aslında birer firma ya da proje. O sebeple, dini boyutu gösterip de kesip atılacak durumu çoktan geçtik. Şuan da 1 koyup 10 alındığı için insanlar dini boyuta taşıdı ama durum göründüğü gibi değil. Son 4 aylık tablo da insanlar bu kadar kazandı. Bu sürekli süre gelecek bir durum olmayacaktır. Maalesef bu yeni düzende de parasını kaptıran bir çok hırslı kişi olacak. Ama bu coini kötü yapmaz, yapmamalı da.