dnzdmrl91 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paparaya karşı son zamanlarda ciddi bir savaş var adamlar öyle bir duruma geldi ki pastadan pay almaya çalışan tonla sülük oluştu. Düzenlemenin saçmalığına bak sanki papara bdk ya bağlı değil sanki oradaki işlem loglarını devlet alamıyor.
Bir de şu var. Paypal Türkiye'de bitirildiğinde papara bunun ekmeğini yedi, zaten papara paypal kapatıldığı zamanlarda kurulmuş olan bir şirket. Hatta o zamanlar hükümete yakın birilerinin şirketi sanıyordum ve bu yüzden üye bile olmamıştım. Şimdiyse hükümet ile çıkar çatışmasına düştüler anlaşılan. Nereden baksan rezil bir durum ödeme aracı olarak kripto kullanılamaması. Türkiye'yi dış dünyaya kapatıp kendileri yurtdışında servet sahibi oldular.