53 50 48 de destekler var artık pozitif ayrışma görmemiz lazım yoksa çok can yakıcak uzun süreli dominance ineceği kadar indi ama hala altcoinler btc yi takip ediyor eğer buradan dominance yukarı yönlü hareket ederse %70 %80 düşüşler görürüz inşallah ayrışma olur da kurtuluruz şu btc den