Dönüşüm için olan sistemin ne olduğunu birkaç test daha yaptıktan sonra paylaşacağım. Dünden bu yana ara ara çıktım dönüşüm harcamada ve etkileşimde bir sorun yaşamadım. (15-20 kadar)
Bir tık daha zahmetli oldu fakat sorun yaşatmıyor. Kendi cloaker sisteminizi de çok küçük maliyetle halledebileceksiniz bu sayede. İster trafik ister dönüşümde kullanmış olursunuz.
Ben dönüşüm reklamı falan açmıyorum normalde, dönüşüm reklamı kullanan arkadaşlar çok olduğu için paylaşmak istedim.

Not: Sadece biraz daha emin olmak istiyorum.