corona virüs sebebi ile benim babamda 14 gündür yoğum bakımda halen bekliyoruz. 15ci güne girecek. mart 27 zinde pozitif cıktı. 1 rinde hastaneye yatış oldu 7sinde yoğum bakıma aldılar. oksijen değerleri 93+94 maske ile inşallah tez zaman ileşir. dualarınızı lütfen esergemeyin.