muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adanaya gittim arkadaşlar farklı şehirlerden 3 arkadaş buluştuk menderes parkına gittik manzara harikaydı oturulacak çokca yer az insan vardi ordan gittik yesil kapida kebap yedik sonra muzlu süt içmeye büfeye gitcekgik trafik vardi durmadik merkez park mi tam bilmiyorum orda biraz dolaştık migros vardi uçak vs vardi sonra menderes parkina geri donduk muzlu süt orda da yapiolarmis ordan içtim sonra yolculuk öyle bitti şahsen fikrimi sorarsaniz adana tahminimden çook güzel bi şehir kesinlikle gidilip görülmeli ha bir de doktorum şalgam aldim 20 litre 3 farkli ev için orda ikram ettiler çok iyiydi
İyi gezmeler hocam Güzeldir Adana çıkın çıkın gelin