onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kazım büfe de muzlu süt,doktor'dan şalgam
AhmetZekiTasgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeşil kapı da kebap mutlaka...
mihawk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google map de nasil aratirsam çıkar tesekkurler ☺️

Çok iyiye benziyo denemek lazim tesekkurler ☺️
onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
map'e gerek yok hocam yoldan geçen herhangi birine kazım büfeye nasıl gidebilirim,doktordan şalgamı nerde içebilirim diye sorman yeterli olur
kotyora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.tripadvisor.com.tr/Attra...ean_Coast.html
Buradaki tarihi yerler gezmek için kullanabileceğin yerler.
Yemek yerleri de arkadaşların belirttiği yerler güzel yerler. ( Kazım Büfe mutlaka uğramanızı öneririm. ) - Kazım Büfe - https://g.page/kazimbufe?share
Mersin Tren ile 1 saat gitmek isteriz derseniz.
ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakın hocam yazayım baştan
Sabancı merkez camii, merkez park, taş köprü, Menderes sahil, çoban dede türbesi, Turgut Özal tarafları ayrıca diğer arkadaşların dediği gibi muzlu süt kazım büfe. Alışveriş merkezi optimum, real ,m1, esas 01. Amerikan pazarı da var çarşı zaten saymıyorum. İyi gezmeler şimdiden
Cihatboran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adanalı olarak size bir liste hazırlayayım ;

Sabah ciğer ; Birbiçerde Ciğer
Öğlen ; Döner Köşem dönerde
Muzlu Süt ; Kazım Büfede
Kebap ; Yeşil Kapıda
Şırdan ; Şırdancı Kadirde (Bedo artık tadını bozdu ama ismi var )
Bici ; Mendereste bicicilerde
Şalgam ; Doktorum Yılmazda

Gezilecek yerler ; Merkez camii var , bebekli kilisesi var ( şimdi ramazan ayında burayada gidilmez tabi )
Taş Köprü var , Sevgi adası var , Mendereste gezebilirsiniz yani merkezde fazla gezilecek yer yok bu kadar

Merkez dışı ( Aladağ küp şelaleri var efsane yer giden aşık olur )
Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galleria noldu Adana da, yıllar olmuş valla çıkalı bi adana yapmak lazım ilk fırsatta,
Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ek olarak sizi yönlendirebilecek biri varsa portakal bahçelerini gezmenizi tavsiye ederim. Portakal çiçeği zamanı olduğu için hem mükemmel görüntüleri hemde mükemmel bir kokusu vardır portakal bahçelerinin, bu ay normalde ülkemizin dört bir yanından binlerce vatandaşın ziyaret ettiği geleneksel portakal çiçeği festivalimizde vardı ama malum covid yüzünden iptal edildi.

edit: mekanlarda oturmak isterseniz şinasi efendi caddesi civarındaki mekanları tavsiye ederim
Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
in cin top oynuyor
Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapma yav battı mı Açılışını bilirim ilk pizza yediğim yerdi adana da devrim aslında çok güzel mevkisi vardı başka bişey kondururlar kesin.
UDevops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dağlıoğlu mahallesi uyusturucu dolu bi gezinti
ynsemrekrdg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaşayan ölü
karakter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kokuyu sorma bizim evin önünde 10 dönüm kadar portakal bahçesi var hepsi full çiçek açmış durumda sabah balkona bir çıkıyorsun miss gibi bu aylar doğal parfüm doluyor ev süper birşey
redgen01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer deniz tarafına gelmek isterseniz ve bungalo tarzında bir yerlerde konaklamak isterseniz, kampımızda ağırlarız yardımcı da oluruz r10'dan geldiğiniz için elimizden geleni yaparız.
medcezircamping olarak aratırsanız görürsünüz nette.
Adanaya gittim arkadaşlar farklı şehirlerden 3 arkadaş buluştuk menderes parkına gittik manzara harikaydı oturulacak çokca yer az insan vardi ordan gittik yesil kapida kebap yedik sonra muzlu süt içmeye büfeye gitcekgik trafik vardi durmadik merkez park mi tam bilmiyorum orda biraz dolaştık migros vardi uçak vs vardi sonra menderes parkina geri donduk muzlu süt orda da yapiolarmis ordan içtim sonra yolculuk öyle bitti şahsen fikrimi sorarsaniz adana tahminimden çook güzel bi şehir kesinlikle gidilip görülmeli ha bir de doktorum şalgam aldim 20 litre 3 farkli ev için orda ikram ettiler çok iyiydi