Hocam 1. kata değerli diyen ilk sizi gördüm=)
Evin katları her zaman için en alttan en üste doğru değer kazanır.
0-1-2 katlarında hırsız ihtimali daha yüksektir. Olası afetlerde ölüm riski daha yüksektir. Bu tarz sebeplerden ötürü değerleri biraz daha düşüktür. En üst kat, binada rütubet, akıntı gibi kronik sorunlar yoksa, hele bir de yalıtımlı binaysa her zaman en değerli kattır.
Pişman oldum düşüncemi yazdığıma