babil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En son katta ısınma problemi çok farklı olur mu ki?. Ayrıca zemin kat hırsızlar için kolay hedef gibi duruyor.


En son kat ne kadar az ısınır hocam örneğin doğalgaz faturası en fazla %10 mu fazla gelir yoksa daha fazla mı?. Ayrıca hırsızlar ilk kata rahat girer gibi duruyor.


Her şeyi normal düşünürsek terasın olmadığını vb. o zaman sonuç ne olur. Ayrıca terası kullanma hakkı 6 kişinin olmuyor mu
Isınmayla dairenin ne alakası var tam olarak anlamadım, tabi en üst kat biraz daha hava alır ama kapıyı pencereyi kapadınmı ısınma aynı olur.
Ev altan ısıtma olsa bile tüm katlar aynı ısınır, ısınma ile katın pek bi fazlası yok eşitdir taki pencereler açılana kadar 😂