Zemin kat hariç dairenin diğer tüm kartlarının fiyatı aynıdır.
Fiyat zemin katda ucuz olur, dairenin ön cephesi arka cephesine göre pahalı olur.
En son katta ısınma problemi çok farklı olur mu ki?
. Ayrıca zemin kat hırsızlar için kolay hedef gibi duruyor.
en üst kat normalde çünkü sadece bir alt katın evdeki sesleri size gelir aynı zamanda üstünüzde kimse olmadığı için üst kat camdan bişey silkerler sizin camlar batar vs gibi durumlarınız olmaz sürekli kapınızın önünden biri geçer kapının önü kirlenir derdi olmaz.Tek kötü yanı merkezi ısıtma değilse ki büyük ihtimalde değildir ev kışın alt dairelere göre daha az ısınır.ya 5 ya da 6 derim.
En son kat ne kadar az ısınır hocam örneğin doğalgaz faturası en fazla %10 mu fazla gelir yoksa daha fazla mı?. Ayrıca hırsızlar ilk kata rahat girer gibi duruyor.
Bu sorunuz tamamen binanın lokasyonuna göre değişmektedir. Çok işlek bir caddede giriş katı ofis ya da dükkan olan bir binanın fiyatlamasıyla site içinde bulunan bir binanın fiyat değerlendirmesi arasında çok fark vardır. En üst katın ısı yalıtım durumu, dubleks mi, teras kullanım imkanları gibi bir çok kritere bakılarak değerlendirilir. Bu nedenle detayları iyi değerlendirip ona göre bir sonuca varmak en iyisi olacaktır...
Her şeyi normal düşünürsek terasın olmadığını vb. o zaman sonuç ne olur. Ayrıca terası kullanma hakkı 6 kişinin olmuyor mu