ben de r10'da görüp müşterisi oldum kodhostingin. aylardır sorunsuz çalışıyorum. ayrıca hep ilgi ve alaka gösterildi tarafıma. devir alan ekip de umarım geçmişteki gibi kaliteli hizmeti devam ettirir. gerçi ben mesajı yeni gördüm 1 ay olmuş tam. hizmet hala güzel.

hayırlı olsun. başarılar diliyorum.