en üst kat normalde çünkü sadece bir alt katın evdeki sesleri size gelir aynı zamanda üstünüzde kimse olmadığı için üst kat camdan bişey silkerler sizin camlar batar vs gibi durumlarınız olmaz sürekli kapınızın önünden biri geçer kapının önü kirlenir derdi olmaz.Tek kötü yanı merkezi ısıtma değilse ki büyük ihtimalde değildir ev kışın alt dairelere göre daha az ısınır.ya 5 ya da 6 derim.