Merhaba,
Hepimiz kendi hayatlarımızdaki ikili ilişkilerimizde sorunlar yaşayabiliyoruz. Nedense, çoğu tartışmada kendimizi haklı görüyoruz çünkü biz harikayız, kusursuz insanlarız.
Gökten zembille indik, hatta sütten çıkmış ak kaşık biziz! E o zaman hayat boyunca neden sıkça problemlerle karşılaşıyoruz? Cevap çok basit: Öz eleştiri yapmıyoruz.
Avrupa'daki aile terapistlerinin uyguladığı yöntemi sizlere sunmak ve değerlendirmenizi sağlamak istiyorum. Az önce radyoda da duyunca aklıma geldi...
Soru şu :
" Kendinizle sevgili olsaydınız, ayrılık sebep/leriniz neler olurdu? "
Sorunun cevabını mutlaka hakkaniyetli ve tarafsız olarak düşünmeliyiz. Çünkü biz sandığımız kadar masum değiliz.
Herkese özel hayatlarında mutlu birliktelikler dilerim.
Sevgiler.