Baya düşmüştü dayanamadım bi 23 milyonda ben aldım. Miktar fazla olunca insan bi hoş oluyor 😂 Şu anda aldığımı unuttum. Beni zengin yapacak bir pump olursa bi etiketinizi alırım.

Yalnız dogecoin killer diyor ama doge düşünce bu da düşüyor. Kurbanıyla senkronize mi hareket ediyor anlamadım (:

Not: Yatırım tavsiyesi değildir..