fskgrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<![CDATA[İÇERİK]]>

Şeklinde oluşturabilirsinzi.

hocam cevabınıziçin teşekkür ederim ama nasıl yapılacağını anlamadım malesef