Merhabalar ben Emirhan, Meslek Lisesi Veri Tabanı ve Programcılık son sınıf öğrencisiyim Anadolu yakasında olmak üzere stajyer başvurusu yapmak istiyorum forumdan yardımcı olabilecek kişiler varsa şimdiden teşekkürler..
5 Temmuzda başlayacak ve 40 iş günü olacak şekilde stajyer arayan firmalara başvurumu yapmak isterim.
Becerilerim(online eğitim sürecinde verim az olsada elimden geldiğince kendimi geliştirmeye çalıştım.)

~ Okuldada görmüş olduğumuz C# dilini orta seviyeye yakın biliyorum.
~ Adobe Photoshop orta seviye
~ Wordpress orta seviye
~ Veri tabanı yönetimi acsess başlangıç seviye(bu sene okulda görmeye başladık.)

Öğrenmeye açığım sorumluluk alır elimden gelen işi en iyi şekilde yapmaya çalışırım. Takım çalışmalarına uyum sağlarım.