Inferno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan seneler önce benim de yolum kesismisti. Ns yönlendirmesine bile para isteyen her değişikliğe para isteyen bir firmaydi. Daha sonra başka bir firmaya geçtim ve bir daha çalışmamak için tovbe ettim. Şanssızlığınıza üzüldüm.
Olacağı varmış diyelim hocam... Bir daha yolum kesişirse yolumu değiştiririm.