Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah. Maalesef şu son girdiğimiz dönem çok çok sıkıntı. Ben de pek aldırmazdım ama yakalanmaktan çekinmeye başladım artık. 1 yıl 1 aydır yakalanmadan gelebildim ama anladım ki, sonuçta hepimiz yakalanacağız. Allah yar ve yardımcımız olsun...