Selamlar arkadaşlar. Her gün stüdyomuzda bir program kullanıyoruz bir işimiz için ve o programı 4 kere açmamız, ekranda yerlerini ayarlamamız gerekiyor. Her gün defalarca bu işlemi yapıyoruz. Bizi bu dertten kurtaracak bir yazılıma ihtiyacımız var. Örnek; bir .exe olsun ve tıklayıp açtığımızda 4 adet otomatik bizim istediğimiz ekranın konumunda açsın. Ücretli ücretsiz yardımlarınızı bekliyorum. C++ gibi küçük yazılım ile hallederim dersinizde olur. Kolaylıklar dileriz....