300-500 olunca evi arabayı satıp btc alacaksın biliyoruz
Geçen senelerde 3k$ lara düşüncede almamıştım.Bu kadar kolay para kazanma insanları emek vererek birşeyler kazanmalarını unutturuyor ve üşengeçliğe ittiğini düşünüyorum.Bu yüzden bu kadar yüksek kazançların ebedi olacağını düşünmüyorum.
akıllanmadan çok intihar olayları olacaktır. bence bu tarz şeyler söylemek doğru değil. herkesin kendi parası kendi kararı.
Dediğiniz şeyin er yada geç olacağını düşünüyorum.Geçmişte de saadet zencirleri veya benzer yüksek kaar umudu ile girilen sistemlerin sonucunda birçok kişi psikolojik sorunlar yaşadı.