SSL 2.0 ve SSL 3.0'ı da açın ama alışveriş yapmayın ayrıca tarayıcı değişin yapabiliyorsanız.
Sürüm yükseltme de yapabilirsiniz.(Eğer 2012 ise direk)
Hocam sorun tarayıcın açması değil entegra ile senkronize yapılamıyor ie desteklemediği için bu durumda tarayıcı değiştirmek bizim işimizi görmez bilgisayarla ve işletim sistemi ile ilgili bir sorunmu acaba , hocam ssl 2 3 hepsini denedim biraz önce girmiyor maalsef