altunbasak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm attım hocam
Sorun tarayıcında hocam, ayarlara girip İnternet Ayarları kısmından TLS 1.2 ve TLS 1.3'ü aktif edersen site gelecektir.